Google reklama: kokio biudžeto reikia siekiant efektyvumo?

Kiekvienas sėkmingas verslininkas patvirtins, kad geras kelias link sėkmės eina per reklamą. Anksčiau reklama buvo tik papildoma priemonė, kuri gali padėti paskatinti žmones pirkti. Šiuo metu reklama valdo absoliučiai viską. Kad ir kokią puikią idėją reklamą turėtumėte – ji netaps labai žinoma, jeigu jai nebus pritaikoma reklama. Reklama – karalius, tad reikia mokėti tinkamai jį valdyti.

Google reklama – vienas dažniausių pasirinkimų. Lyginant su kitomis reklamos galimybėmis Google reklama laimi dėl šių pliusų:

1. Kiekvienas investuotas centas atsiperka.

2. Labai lengva apskaičiuoti Google naudą.

3. Ji prisideda prie to, kad vis daugiau žmonių užsuka į Jūsų puslapį.

4. Naudojantis google reklama lengva pamatyti problemas, kodėl žmonės pas Jus neperka.

5. Google leidžia patogiai stebėti reklamos kampaniją.

6. Google siūlo paslaugas legaliai, legitimiai ir stebi, kad konkurentai nesinaudotų Jūsų biudžetu.

7. Google reklama prisideda ir prie to, kad geriau susipažįstama su konkurentais.

8. Pradėjus naudotis Google verslininkas dažniausiai nusprendžia susitvarkyti ir patį internetinį puslapį, taigi tai labai gera paskata.

Juolab, internete yra labai daug informacijos susijusios su žiniomis, kaip tinkamai pasinaudoti Google reklama, kaip ją užsisakyti, kad naudą pavyktų pasiekti. Šiuo atveju mes Jums rekomenduojame kreiptis į profesionalus, kurie užsakys reklamą ir užtikrins, kad ji veiks kokybiškai. Kad ir kokie puikūs patarimai yra internete – be specialistų paprasčiausiai rezultatas vistiek nebus toks geras, koks yra, kai su Jumis dirba profesionalai.

Kiekviena užsakyta google reklama yra labai individuali, todėl nėra vieno atsakymo, kiek pinigų reikia skirti reklamai. Tokius klausimus būtent ir reikia palikti profesionalams, kurie užsiima reklamos užsakymų. Kol vieni gali skirti tikrai mažai eurų, tačiau gauti didelę naudą, tuo tarpu kiti investuoja didelius pinigus, tačiau rezultatas nebūna labai geras.

Štai kai kurios nišos Lietuvoje nėra išpuoselėtos. Kadangi jų labai mažai – kiekvienas verslininkas nusprendęs, kad reklama jam yra reikalinga – labai greitai pajaus ir jos naudą. Tuo tarpu kitose sferose rungiasi didelis kiekis specialistų, tad šiuo atveju teks kur kas labiau padirbėti norint efekto. Daugelis nusprendžia, kad geriausia yra investuoti kiek daugiau, tačiau pralenkti konkurentus ir kuo ilgesnį laiką būti pirmose pozicijose. Pavyzdžiui, Google reklama ir SEO paslaugos kartu tikrai labai geras derinys, kuris atneš Jums naudą. Tačiau užsisakant visą komplektą konsultacija su specialistu yra dar būtinesnė. Neverta investuoti pinigų sumažinant, ar darote viską teisingai.

Lietuviai gali džiaugtis, kad vien dėl lietuviškų žodžių jų tikimybė būti atrastu yra kur kas paprastesnė. Tiesiog nereikia tiek daug konkuruoti su angliakalbėmis šalimis, kur beveik visos verslo nišos yra labai išpuoselėtos ir sunku jauniems verslininkams tapti rinkos dalimi.

Dar vienas klausimas, kuris kyla daugeliui – ar geriau didelę sumą išdalinti per didesnį laiko tarpą, ar per mažesnį? Vėlgi, atsakymo nėra, kadangi vienu atveju labiausiai tinka vienas atvejis, o kitu – kitas. Jeigu norite, kas reklama tęstųsi kuo ilgiau – tokiu atveju ir reklamos laiko tarpas bus ilgesnis. Tačiau užsuks mažiau žmonių. Kitu atveju galite gauti labai didelį srautą žmonių, tačiau vienu metu. Tiesa, pasitikrinkite, ar Jūsų sistema sėkmingai veiks, kai puslapyje vienu metu naršys šimtai žmonių. Jeigu viskas veiks labai lėtai – tai gali erzinti klientus.

Google reklama – tiesus žingsnis link sėkmės ir pardavimų didinimo įmonėje. Svarbiausia, kad tie žingsniai labai paprasti. Svarbiausia juos žengti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>