Kėbulas – neginčijamai viena iš svarbiausių automobilių dalių. Net jei jums suges variklį ir jį teks keisti kitu, tikriausiai neturėsite tokių didelių išlaidų ir problemų, kaip tuo atveju, jei jums visiškai surūdytų automobilio dugnas ar kiti kėbulo komponentai. Būtent dėl šios priežasties antikorozinis padengimas Vilnius yra labai populiari ir paklausi paslauga – kiekvienas savo automobilį tausojantis asmuo siekia išlaikyti savo mašiną geroje būklėje kuo ilgiau, todėl rūpinimasis jos kėbulu yra tiesiog privalomas.
Kartais iškyla labai sunkių dilemų – verta automobilį dengti antikorozine danga, ar neverta? Žinoma, viskas priklauso nuo jūsų požiūrio, bet 9 iš 10 atvejų atsakymas yra vienareikšmiškas – tikrai verta. Jei su automobiliu planuojate važinėti Lietuvoje dar bent 2 ar 3 metus, antikorozinis padengimas yra labai geras sprendimas.
Taip jau nutiko, kad Lietuva yra pakankamai nepalankių klimato sąlygų vietoje. Žiemos pas mus šaltos, rudenį ir pavasarį labai drėgna. Tai reiškia, jog mums reikia ne tik leisti pinigus perkant skirtingus rūbus 4 metų laikams, tačiau ir investuoti į papildomą automobilio remontą, kurį iššaukia būtent toks klimatas. Žiemą kelininkai išbarsto tonas druskos vien tam, jog keliuose būtų bent kiek saugiau. Ne paslaptis, jog druska yra priešas numeris vienas bet kurio automobilio kėbului.
Žinoma, šiuolaikiniai automobiliai dažnu atveju būna padengiami antikorozine danga dar gamyklose, tačiau reikia turėti omenyje, jog nieko nėra amžino. Nuo eksploatavimo atsirandantys trūkumai gali virsti tikrų tikriausiais korozijos židiniais – įvairūs akmenukų įdaužimai, nuo saulės kaitros atsilupęs lakas, į kaimyno bamperį nubrauktas šonas – visa tai leidžia susidaryti rūdims. Net jei ir padengsite savo automobilį kokybiška antikorozine danga, šią procedūrą po keleto metų jums teks pakartoti. Taip pat kaip pažeidžiami automobilio dažai ar lakas, gali būti pažeidžiamas ir antikorozinis sluoksnis.
Jokiais būdais nerekomenduojame atlikinėti šios tikrai sudėtingos procedūros savo jėgomis, namuose. Visų pirma tokiam darbui reikia specialių įrankių – norint išpurkšti antikorozinę dangą sunkiai prieinamose vietose, reikės nuardyti daug įvairių dalių. Visų antrą, tam reikia turėti tinkamas sąlygas. Antikorozinis padengimas turi būti vykdomas švariose patalpose ir tik tuomet, kai pats automobilis yra visiškai švarus.
Siūlome nepagailėti poros šimtų eurų ir palepinti savo transporto priemonę profesionaliu antikoroziniu padengimu, kurį atliks savo srities žinovai. Juk nėra nieko labiau gadinančio automobilio estetinį vaizdą, nei iš apačios lendančios rūdys, tiesa?