Elektroninės parduotuvės kūrimas – iššūkis jaunam verslui

Daugelis jaunų įmonių savo veiklą pradeda prekiaudamos internetu. Taip reikia daug mažiau investicijų ir galima pasiekti daug didesnį potencialių pirkėjų ratą. Vis dėlto sukurti savo elektroninę parduotuvę yra nemenkas iššūkis: reikia apgalvoti daugybę svarbių smulkmenų, o kiekvienas pataisymas brangiai kainuoja. Kaip įveikti šią nelengvą užduotį nešvaistant lėšų ir laiko?

Patikimų partnerių pasirinkimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja patirties – reikia apgalvoti visus sprendimus, nes jie yra tarpusavyje susiję. Pavyzdžiui, prekių filtravimo funkcija atrodo paprasta vartotojui, tačiau pagalvokite – su ta pačia filtrų skale turite susieti skirtingų kategorijų prekes ir visose jose filtras turi veikti tinkamai.

Be to, patikimi ir daug patirties turintys partneriai patars, kokie sprendimai yra reikalingi veiklos pradžioje, o kokius galima atidėti vėlesniam laikui. Kiekvienas funkcionalumas kainuoja, tad pradžioje galima pradėti veiklą ir su paprastesnėmis funkcijomis.

Unikalus dizainas

Dažniausiai pradedantiems verslininkams labiausiai rūpi parduotuvės dizainas. Tik vėliau, įgiję daugiau patirties jie supranta, kad parduoti prekes padeda ne parduotuvės dizainas, o patogumas ir reklama. Žinoma, dizainui taip pat reikia skirti dėmesio, tačiau svarbiausia yra ne tai, kad jis patiktų jums ar būtų labai originalus. Daug svarbiau, kad dizaino sprendimai derėtų su elektroninės parduotuvės funkcijomis.

Pažvelkite į populiariausias lietuviškas ar užsienio elektronines parduotuves – jos dažnai neatrodo itin originaliai, tačiau yra patogios vartotojui, o informacija jose pateikiama aiškiai ir yra lengvai randama. Į šias savybes pirmiausia ir turėtų būti orientuotas jūsų elektroninės parduotuvės kūrimas.

Reikalingos investicijos

Kiek prireiks investuoti į elektroninės parduotuvės kūrimą, priklauso nuo poreikių. Ši suma gali siekti nuo kelių šimtų iki keliolikos tūkstančių eurų. Žinoma, yra keletas būdų, kaip sumažinti reikalingų investicijų kiekį.

Vienas jų yra naudoti atviro kodo prekybai skirtas turinio valdymo sistemas. Jas reikia adaptuoti pagal prekių ir veiklos specifiką, todėl čia taip pat yra darbo programuotojams, tačiau jo daug mažiau, nei kurti visą sistemą iš naujo.

Kitas laiką ir pinigus taupantis sprendimas yra dizaino šablonai. Jie gal ir nėra unikalūs, tačiau pasižymi puikia estetika ir patogumu. Be to, juos galima pritaikyti prie įmonės logotipo ar firminio stiliaus keičiant spalvas ir elementus.

Elektroninės parduotuvės kūrimo alternatyvos

Elektroninės parduotuvės kūrimas – išties gana sudėtingas, ilgas ir varginantis procesas. Tačiau jam yra keletas alternatyvų. Viena jų, itin patogi pradedant verslą, yra elektroninių parduotuvių nuoma. Nuoma kainuoja vos keliasdešimt eurų per mėnesį, o suteikiamos platformos prekybai pasižymi universalumu ir patogumu.

Kitas sprendimas – pirkti jau paruoštą elektroninę parduotuvę. Tokių pasiūlymų galite rasti įmonėse, kurios nuomoja elektronines parduotuves. Perkant jau paruoštą elektroninę parduotuvę galima sutaupyti daugybę laiko ir išvengti klaidų – gausite ištestuotą ir visiškai naudojimų paruoštą sistemą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *