Internetinių parduotuvių kūrimas – ne viskas taip sudėtinga, kaip atrodo

Interneto parduotuvių kūrimas dažnai mistifikuojamas ir apipinamas įvairiais stereotipais. Pagrindinis jų – tai labai sudėtingas ir ilgas procesas. Interneto parduotuvių kūrėjai atskleidė visą tiesą apie interneto parduotuvių kūrimą. Pasirodo, daug kas yra ne visiškai taip, kaip įsivaizduoja paprasti el. parduotuvių naudotojai ir savininkai.

20 proc. laiko – kūrimui, 80 proc. – paleidimui

Pati interneto parduotuvė sukuriama pakankamai greitai. Egzistuoja labai daug kokybiškų techninių sprendimų, kurie leidžia el. parduotuvę sukurti per 2-5 dienas. Daugiausia laiko skiriama el. parduotuvės paleidimui. O juk be prekių paleisti el. parduotuvė negalima… Prekių aprašymų ir techninės informacijos sukėlimas ir užima daugiausiai laiko net tada, kai visa informacija gaunama iš prekių tiekėjų.

Nemažai laiko užtrunka sudėlioti prekes į atitinkamas kategorijas ir jas tinkamai sutvarkyti.

Taip pat dali laiko skiriama ir tekstinei informacijai surinkti. Pavyzdžiui, reikia paruošti el. parduotuvės naudojimosi taisykles, Privatumo politiką, prekių grąžinimo tvarką ir t.t. Dar nereiktų pamiršti ir visų GDPR dokumentų, kurie turi būti tvarkingi ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus.

Jei internetinių parduotuvių kūrimas užtruko mėnesį, tai greičiausiai per pirmą savaitę buvo atlikti programavimo darbai, o per kitas tris savaites paruošta ir sudėta informacija.

Didžiausias iššūkis – ne apmokėjimas kortele

Prieš gerą dešimtmetį, kai el. parduotuvės buvo vos kelios, pagrindinis iššūkis prekybininkams buvo atsiskaitymas internetu. Kaip vartotojas atsiskaitys ir su kokiais bankais teks bendrauti dėl atsiskaitymo galimybių. Dabar tai vienas iš tokių sprendimų, dėl kurių programuotojai net nesuka sau galvos. Yra keletas kokybiškų atsiskaitymo platformų, kurios tarpininkauja tarp skirtingų bankų ir vartotojų. Prieš dešimtmetį tokiais sprendimais turėjo pasirūpinti pačios el. parduotuvės savininkai, o dabar tai padaro įvairūs mokėjimų sprendimų tiekėjai.

Skaityti straipsnį “Internetinių parduotuvių kūrimas – ne viskas taip sudėtinga, kaip atrodo” »