Natūralūs būdai, padedantys lieknėti

Jeigu manote, kad jokie natūralūs ir tyri preparatai negali padėti sulieknėti, tai labai klystate. Mat ciberžolė – tai puikus augalo šaknies produktas, kuris slopina norą valgyti. Ne tik ciberžolės, bet ir kokie natūralūs gamtiški slėpiniai padeda sulieknėti.

Ciberžolės ir pipirų derinys

Biofitus siūloAr pastebėjote, kad pavalgę indiško kario patiekalo, ilgai būnate labai sotūs? Taip yra todėl, kad ten pridėta daug pipirų ir ciberžolės. Ne tik dėl to, kad gerai tarpusavį dera ir skanu, o ir todėl, kad tai garantuoja ilgalaikį alkio numalšinimą. Tad ir ciberžolės bei pipirų preparatas tinka ne tik maistui skaninti, bet ir vartoti jį atskirai didesniais kiekiais, norint natūraliai numalšinti apetitą. Nebūtina jį vartoti visada. Galima naudotis šia pagalba tuomet, kai sunkiau atsilaikyti. Gal prieš vykstant į kokį giminės vakarėlį, kuriame linkę visi linksmintis susėdę prie mišrainėmis nukloto stalo. O gal tuomet, kai kankina hormonų audros, artėjant menstruacijoms, ir atrodo, ir arklį prarytum. Galima ir nuolat vartoti ciberžolę, kol tiesiog priprasite mažiau valgyti.

Daug mineralinio vandens

Vanduo ne tik gyvybės šaltinis, bet ir geras būdas malšinti alkį. Gerkite sveiką mineralinį vandenį. Ne tą, kuris bėga iš čiaupo, o tą, kuris vadinasi mineralinis – natūraliai iš versmių išgaunamas šiek tiek sūrokas vanduo. Jame yra daug reikalingų mikroelementų, kalio, magnio ir kitų produktų. Taip galite pasiekti tai, ko norite. Taigi, mineralinis vanduo ir sveikas, ir malšina apetitą, ir troškulį. Ir tai natūrali priemonė, tikra gamtos dovana.

Vakarais – pasivaikščioti prie kvartalo vietoje vėlyvos vakarienės

Nieko nėra paprasčiau, negu čiupti savo… ne, ne šaldytuvo dureles, o antros pusės ranką. Ir bėgti iš namų pasivaikščioti po kvartalą. O pasivaikščiojus – keliauti miegoti. Pabūkite drauge, pakalbėkite ne apie rūpesčius, o apie sielos reikalus, meilę, svajones. Gerinkite tarpusavio ryšį. O pavalgykite rytoj. Vietoj vakarienės pabendrausite ir pajudėsite – gyvenimas bus gražesnis, ir jūs sveikesni, lieknesni.

Pusryčių atsisakyti galima

Tačiau ar tikrai būtina pradėti kimšti jau iš pat ankstaus ryto? Jeigu vakarienės atsisakėte, pusryčių jaučiatės lyg ir nusipelnę. Iš tikrųjų, gamta yra teisingesnė, ir nereikia savęs prievartauti. Ryte jūs esate kupinas jėgų, nes esate išsimiegoję. O vakare valgyti norite labiau. Tad vakarienę fiksuokite laiku, nevalgykite visiškai prieš užmigdami. O pusryčių atsisakykite iki to laiko, kol neišalksite. Organizmas tuomet badaus ir pats savyje valysis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>