Didžiausi sunkumai SEO darbuose

Didžiausi sunkumai SEO darbuoseDaugelis SEO ir marketingo specialistų be abejonės susiduria su SEO procesu. SEO paslaugos apima daugelį aspektų – pradedant svetainės techninių klaidų šalinimu, vartotojo patirties naršant gerinimu iki užsakomųjų straipsnių, pranešimų spaudai talpinimo. Kuo toliau, tuo labiau pozicijų iškėlimas natūralioje paieškoje reikalauja ir papildomų veiksmų. Tarkime, vienas iš reitingavimo kriterijų yra svetainės lankytojų elgsena. Google gali žinoti lankytojų elgsenos rodiklius – kiek laiko lankytojai praleidžia puslapyje, kiek vidinių puslapių išnaršo, kiek iš jų išeina iš svetainės vos tik į ją papuolę ir taip toliau. Jeigu šie rodikliai prasti, tuomet būti aukštose Google paieškos vietose gali tapti sunku.

Svetainės optimizavimą paieškoms prižiūrintys specialistai turi bendradarbiauti su programuotojais, IT specialistais dėl svetainės pakeitimų, kurie turi užtikrinti patogumą į ją užsukusiems lankytojams. Svetainė turi būti aiškiai naviguojama, suprantama, patogi. Lankytojai turi būti skatinami paspausti kuo daugiau vidinių puslapių ir praleisti joje ilgesnį laiko tarpą. Kartais su programuotojais susikalbėti būna sunku, nes yra skirtingi interesai iš marketinginės bei iš IT pusės. Taip pat ne paslaptis, kad geri programuotojai yra užversti darbais ir tam tikrų pakeitimų tenka palaukti ilgėliau. O tas gali tapti iššūkiu, kai vadovai reikalauja greitesnių SEO rezultatų. Juk SEO agentūroms mokestis už paslaugas yra mokamas kiekvieną mėnesį.

Dalis internetinių parduotuvių ar tiesiog reprezentacinių svetainių pradeda rašyti straipsnių blogus, kurie yra susiję su jų verslo tematika. Kai kurie tai vadina turinio marketingu. Straipsniai gali atnešti naudos, jei yra parašyti kokybiškai, atsako į potencialių klientų klausimus, išsprendžia kažkokias problemas ar padeda išsirinkti norimas prekes.Taip pat blogo straipsniai gali pritraukti naujų lankytojų, skleisti žinią apie jūsų prekinį ženklą. Tokius straipsnius papildomai galima pareklamuoti Facebook‘e, Instagram‘e ar Linkedin‘e.

Kitas sunkumas gali būti SEO straipsnių rašymas. Tekstų rašytojai yra apkrauti darbais, dažnai nespėja laikytis terminų. Dėl to gali nukentėti SEO straipsnių kokybė. Kai kurie nesąžiningi rašytojai tiesiog nukopijuoja tekstus nuo angliškų straipsnių ir išverčia juos į lietuvių kalbą. Dar pasitaiko ir tokių, kurie tekstus dublikuoja. Juos reikėtų patikrinti su internete esančiais nemokamais teksto unikalumo įrankiais. Nes su kopijuotu turiniu galima prisidaryti bėdos – Google neigiamai žiūri į turinio kopijavimą.

Lietuvoje dėl mažos rinkos, trūksta kokybiškų šaltinių, kuriuose galima talpinti straipsnius su SEO nuorodomis. Yra nedaug temų, kurios turėtų specializuotas tematines svetaines ir priimtų publikavimui papildomą turinį. Tai labai jaučiama su siauros specifikacijos temomis. Panašūs tematiškai puslapiai dažniausiai būna konkurentų svetainės. Juk neįsidėsi nuorodos pas savo konkurentą.

Kai kurie straipsniai laikui bėgant tiesiog dingsta. Ir SEO specialistai turi reguliariai tikrinti ar neatsiranda dingusių straipsnių su nuorodomis. Juk už straipsnius būna sumokėta ir jie turėtų būti skelbiami.

SEO paslaugos apima platų diapozoną ir tvarkant šiuos dalykus reikalinga pastovi priežiūra.

Taip pat skaitykite apie seo optimizavimo veksmus Digital Star : https://www.digitalstar.lt/seo-paslaugos/seo-optimizavimas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *