Ko tikėtis iš pakuotės dizaino 2022 metais?

2021 m. gruodžio mėn. išleistoje ataskaitoje remiamasi modeliais ir tendencijomis, pastebėtomis per 2021 m. „Pentawards“ apdovanojimus. Iš 60 šalių buvo pateikta apie 2000 pakuočių dizaino projektų, kuriuos savo ruožtu vertino 45 komisijos nariai iš daugiau nei 20 šalių.

Remiantis ataskaita, „Pentawards“ pademonstravo dizaino potencialą „padėti išspręsti esmines problemas tiek versle, tiek visai planetai“.

Adamas Ryanas, „Pentawards“ vadovas, komentuoja: „Ši kūrybinga kovos dvasia visam laikui pakels mūsų pramonę ir toliau pavers ją įdomiausia pasaulyje.“

Dvi pagrindinės ataskaitoje nurodytos tendencijos – „stebinantis tradicinių pakuočių naudojimas“ ir „spalva kaip pagrindinis vaizdas“ – rodo, kad naujovė yra dizaino vartotojų vis labiau traukiantis aspektas, ypač per COVID-19 pandemiją, kuri pareikalavo daug kad žmonės liktų namuose arba įsitrauktų į produktus naujais būdais.

Nors spalvų svarba kuriant pakuočių dizainą yra gerai žinoma, kai kurie prekių ženklai peržengia naudojamų spalvų ribas. Pentawards teigimu, dažnai derinant minimalų gaminio vaizdą su ryškiomis spalvomis, drąsaus, trikdančio ir spalvingo dizaino tendencija greičiausiai augs.

Naujoviškas vizualinis ir apčiuopiamas pakuotės potencialas buvo pripažintas dar trijose tendencijų kategorijose: „pakuotė kaip drobė“, „apvyniojančios iliustracijos atsiradimas“ ir „pakavimas kaip transformuojantis pasakojimas“.

Pentawardas pastebi tolimesnius tradicijų lūžius, nes pakuočių tendencija „naudojama kaip drobė, o ne indas, prie kurio tiesiog klijuojate dizainą“. Ši tendencija ypač ryški gėrimų sektoriuje, o prekių ženklai, įskaitant Absolut ir Ballantine's Scotch Whisky, menininkus skatina kurti riboto leidimo asortimento pakuotes. Lipnios etiketės pradedamos derinti su butelio ar pakuotes dizainu.

Atrodo, kad kai kurie prekių ženklai taip pat naudoja apvyniojančias iliustracijas, kad išplėstų tokį dizainą. Dviejų ar daugiau pakuočių vaizdas vienas šalia kito sukuria pilną vaizdo plokštumą. Tai gali padėti užmegzti ryšį su vartotojais per pasakojimą, dažnai susietą su pačiu prekės ženklu arba prekės paskirtimi, taip pat padidinti patrauklumą rinkodaros platformose, pvz., „Instagram“ ir „TikTok“.

Prekės ženklo kūrimo agentūros „Depot“ meno vadovė Jane Struk aiškina: „Iliustracijų naudojimas yra vienas geriausių emocijų perdavimo būdų.

„Jis tampa dar įtakingesnis, kai prekės ženklas naudoja daugiau nei vieną pakuotės pusę, kad sukurtų siužetą.

„Pentawards“ teigimu, vartotojus vilioja tokių dizainų kūrybiškumas, pasitikėjimas ir unikalumas, kurie greičiausiai išsiskirs – tai reiškia, kad šios tendencijos gali tęstis ir 2022 m. Spaustuvė iPRINT siūlo galimybę atsinaujinti savo pakuotės ar lipnios etiketės dizainą ir pasigaminti naują, naudojant naujausias spaudos technologijas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *