Sėkmingas verslas turi turėti savo veidą, kuris būtų atpažįstamas. Tai nėra vien komercinė reklama ir siūlomos prekės, paslaugos. Verslo įvaizdyje didelį vaidmenį atlieka biuro baldai. Pagal tai, kaip esame sutikti ir aptarnauti, mes, klientai, sprendžiame ar dar sugrįžti čia vėliau. Vadinasi, pirmasis įspūdis turi būti padarytas be priekaištų, nes antro karto gali ir nebūti…
Biuro baldai yra biuro siela, jie turi parodyti, kokiu stiliumi dirba visa komanda. Jau iš biuro baldų išplanavimo turėtų matytis, ar įmonė propaguoja komandinį darbą, ar savarankišką, o galbūt mišriai. Jei biuro stalai yra su atitvaromis, tikėtina, kad dirbama atskirai, tačiau jei stalai sustumti po kelis ir nėra sienelių, iš karto aišku, kad bendraujama viso darbo proceso metu iškilus bet kokiam klausimui.
Kiekvieno verslo direktorius darbuotojams turi suteikti tokią darbo aplinką, kad darbuotojui būtų malonu ateiti į darbą. Tai yra darbe turi būti puikus mikroklimatas tarp dirbančiųjų, o darbo vieta ir priemonės turi būti patogios. Tai yra svarbi atsakomybė direktoriui, nes jei darbuotojui jo darbo vieta kels didelius nepatogumus ir į tai nebus atsižvelgta, jis gali išeiti iš darbo. Jei po išėjimo niekas nepakeičiama, tai ir naujai įsidarbinę asmenys ilgai neužsibus… Didelė darbuotojų kaita klientams byloja, kad kompanijoje kažkas yra ne taip, kaip turėtų būti ir jis pasirinks konkurentus, galinčius pasiūlyti analogiškas pirkimo sąlygas.
Taigi direktoriaus pareiga užtikrinti, kad jei jo darbuotojai visą darbo dieną dirbą sėdimą darbą, kėdės būtų patogios. Juk dėl netaisyklingo ar nepatogaus sėdėjimo greitai įskausta nugara, nes kūnui reikia judėjimo.
Biuro baldai turėtų stovėti laukiamajame. Būtent šioje dalyje biuro baldai atlieka vizitinės kortelės funkciją. Klientas po apsilankymo gali neprisiminti jūsų įmonės pavadinimo, jūsų vardo ar veido, bet jei jį sužavės biuro baldai, interjeras bus padaręs svarbiausią darbą – sukels norą vėl apsilankyti ten, kur buvo gražu ir malonu pabūti. Į laukiamąjį užsuka ne tik potencialūs pirkėjai, bet ir jūsų užsakovai, svarbūs parteneriai. Jei dėl kokių nors priežasčių posėdžių ar pasitarimo kambarys dar neparuoštas svečiams atvykus, tai jų prašoma palaukti laukiamajame. Laukiamasis turi būti gražiausia jūsų biuro patalpa su minkštais stilingais biuro baldais, kur pasklidęs kavos aromatas klientą privers pamiršti, kad jam teko palaukti. Vadinasi, biuro baldai iš dalies net labai susiję ir su verslo etiketu. Su kiekvienu sutiktu klientu turi būti elgiamasi pagarbiai ir parodyta, kad jis yra laukiamas, nepaisant to, ar jo lagaminėlyje milijono vertės kontraktas, ar vienkartinės sutartis dėl mažiausio jūsų turimo užsakymo. Biuro baldai kiekvieną suinteresuotą užeiti turi priversti pasijausti svarbiu, nes niekas nesuteikia didesnio malonumo nei jausmas, kad esi reikalingas ir laukiamas.
Vadovo kabinetas, žinoma, savo stiliumi gali kiek skirtis, kadangi tai asmeninė jo darbo erdvė, o ne bendra darbuotojų patalpa. Direktoriaus kabinetas esant norui gali būti itin solidus, o biuro baldai be žodžių pabrėžti, kas čia yra visa ko šeimininkas. Savaime suprantama, tai nereiškia, kad vadovas turėtų į darbuotojus žiūrėti iš aukšto, nes tai būtų greitai pastebėta ir vertinama neigiamai. Biuro baldai vadovo kabinete turėtų byloti, kad jis griežtas, bet teisingas, sukalbamas ir draugiškas. Tai be galo svarbu, nes iškilus kokiai problemai darbuotojas turėtų nebijoti užeiti ir kartu išspręsti problemą. Kai darbe geri darbo santykiai, darbo našumas būna kur kas didesnis. Tai žino kiekvienas geras vadovas! Tad prisiminkite, biuro baldai – biuro įvaizdis – tai ir jūsų (direktoriaus) įvaizdis.
Labai geras ir teisingas straipsnis. Žinoma biuras turi būti ne tik erdvus ir stilingas, bet ir funkcionalus. Šiuo klausimu labai padeda lentynos.